…Navigare necesse est, vivere non est necesse
Γνάιος Πομπήιος
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012
Νέο Μνημόνιο
Αυτό ήταν το προηγούμενο... Στο νέο, μας τελειώσαν τα καρότα....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου