…Navigare necesse est, vivere non est necesse
Γνάιος Πομπήιος
Κυριακή 25 Μαρτίου 2012
Εκεί στο ΠΑΣΟΚ πολύ εμπνευσμένα σλόγκαν βρίσκουν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου