…Navigare necesse est, vivere non est necesse

Γνάιος Πομπήιος

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Τα γαριδάκια


Ένας τύπος πηγαίνει στο γιατρό.
"Γιατρέ, πρέπει να με βοηθήσεις. Το ......πουλί μου είναι πορτοκαλί!"
Ο γιατρός το σκέφτεται λίγο και του ζητάει να κατεβάσει το παντελόνι του για να ελέγξει. Πράγματι , το πουλί του τύπου είναι έντονο πορτοκαλί. Λέει ο γιατρός στον τύπο :
"Αυτό είναι πολύ παράξενο. Μερικές φορές τέτοια συμπτώματα εμφανίζονται από έντονο στρες. Αλήθεια, πως πάνε τα πράγματα στη δουλειά;"
Ο τύπος απαντάει ότι είχε απολυθεί πριν από δύο εβδομάδες. Ο γιατρός του λέει ότι μάλλον αυτή πρέπει να είναι η αιτία του στρες.
" Όχι, όχι λέει ο τύπος, "το αφεντικό ήταν πραγματικό καθίκι, έπρεπε να

δουλεύω 20-30 ώρες υπερωρία κάθε εβδομάδα και πάντα μα πάντα με εκμεταλλευόταν . Πριν από δύο εβδομάδες βρήκα μια καινούργια δουλειά που μπορώ και ορίζω εγώ το χρόνο μου, πληρώνομαι τα διπλά λεφτά από την προηγούμενη δουλειά και το αφεντικό είναι σπουδαίο."
Έτσι , ο γιατρός συμπεραίνει ότι δεν είναι αυτή η αιτία του στρες. Ξαναρωτάει τον τύπο:
"Πως είναι η ζωή στο σπίτι;"

O τύπος του λέει ότι χώρισε πριν από οκτώ μήνες "
Ο γιατρός σκέφτεται ότι αυτή πρέπει να είναι η αιτία αλλά ο τύπος το αρνείται λέγοντας,
" Όχι, όχι. Για χρόνια , το μόνο που άκουγα ήταν γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια. Είμαι πολύ ευτυχής που την ξεφορτώθηκα και ησύχασα."
Έτσι ο γιατρός αναγκάζεται να το ξανασκεφτεί για μερικά λεπτά.
"Δε μου λες, του λέει, πως πας από χόμπι και κοινωνική ζωή"
Ο τύπος απαντάει , Τίποτα ιδιαίτερο. Τα περισσότερα βράδια κάθομαι σπίτι, βλέπω καμιά τσοντούλα και τρώω γαριδάκια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις