…Navigare necesse est, vivere non est necesse

Γνάιος Πομπήιος

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Σταδιακη βελτίωση

Τρεις νοικοκυρές , μια Αμερικάνα , μία Γερμανίδα , και μία Ελληνίδα , αγανακτισμένες με τους άντρες τους συζητάνε.
-Λέει η Αμερικάνα : Εγώ σταμάτησα να μαγειρεύω στον άντρα μου , του είπα τέλος από εδώ και πέρα θα μαγειρεύεις εσύ ! .Πρώτη μέρα δεν βλέπω τίποτα , δεύτερή μέρα κάνει ένα τοστ και τρώει , Ε ! την τρίτη μέρα είχε μαγειρέψει κανονικά το φαγητό όλης τις οικογένειάς !
ΑΑΑ πολύ ωραία λένε οι άλλες δυο.
-Λέει η Γερμανίδα : Εγώ σταμάτησα να πλένω στον άντρα μου , του είπα τέλος από εδώ και πέρα θα βάζεις μπουγάδα εσύ !Πρώτη μέρα δεν βλέπω τίποτα , δεύτερή μέρα πλένει ένα παντελόνι , τρίτη μέρα έχει κάνει τη μπουγάδα όλης της εβδομάδας !
ΑΑΑ τέλεια ! Λένε οι άλλες δυο 
-Λέει η Ελληνίδα : Εγώ σταμάτησα όλες τις δουλειές του σπιτιού , δεν κάνω τίποτα ! , του είπα τέλος , από εδώ και πέρα θα τα όλα κάνεις εσύ !Πρώτη μέρα δεν βλέπω τίποτα , δεύτερή μέρα πάλι δεν βλέπω τίποτα !! , τρίτη μέρα άρχισα να βλέπω λίγο από το αριστερό το μάτι !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις