…Navigare necesse est, vivere non est necesse

Γνάιος Πομπήιος

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Στον αγαπημένο μου σύζυγο



Στον αγαπημένο μου σύζυγο,
Πριν να επιστρέψεις από το υπερατλαντικό ταξίδι σου, θέλω απλά να σε
ενημερώσω για ένα μικρό ατύχημα που είχα με το αγροτικό αυτοκίνητό μας,
καθώς έστριβα για το γκαράζ.
Ευτυχώς όχι πολύ άσχημο και πραγματικά δεν τραυματίστηκα, γι' αυτό μην
ανησυχείς για μένα.


Ερχόμουν σπίτι από το πάρκο και καθώς έστριψα για το δρόμο του γκαράζ,
εντελώς τυχαία πάτησα γκάζι αντί για τα φρένα.
Η πόρτα του γκαράζ έχει λυγίσει προς τα μέσα (ασήμαντη ζημιά), αλλά το
αγροτικό αυτοκίνητο σταμάτησε όταν προσέκρουσε πάνω στο αυτοκίνητό σου.
Πραγματικά λυπάμαι, αλλά ξέρω ότι με την ευγενική προσωπικότητά σου θα με
συγχωρέσεις.

Ξέρεις πόσο πολύ σε αγαπώ και σε νοιάζομαι, αγαπημένε μου.
Σου εσωκλείω μια φωτογραφία.
Αγωνιώ να σε κρατήσω ξανά στην αγκαλιά μου.

Η αγαπημένη σου γυναίκα


Υ.Γ.:  A! Ναι. Τηλεφώνησε και η γκόμενά σου.


1 σχόλιο:

  1. ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΡΑΣΤΗ ΣΑΣ Ή ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΑΜΜΕΝΗ ΣΑΣ ΣΧΕΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ.

    Απλώς στενοχωριέμαι που πονάω και κλαίω τόσο καιρό και πολλές φορές. Ευχαριστώ DR WALE ευχόμουν να σε είχα βρει νωρίτερα, θα με είχες σώσει από πολύ πόνο τα τελευταία πέντε χρόνια ο πρώην εραστής μου με άφησε για μια άλλη γυναίκα σε λίγες μέρες επικοινώνησα μαζί σου DR WALE έφερες πίσω τη διαλυμένη σχέση μου Ξόδεψα μια μικρή περιουσία για να κάνω το ταξίδι των ονείρων μου για να κάνω κάποιες διακοπές, αλλά τι νόημα έχει να κάνω ένα ονειρεμένο ταξίδι χωρίς την αγάπη της ζωής μου. Ο Δρ Ουέιλ μου έδωσε ελπίδα και η ειλικρίνειά του είναι μια ανάσα φρέσκου αέρα, νιώθω τόσο καλά και βαριά ευτυχία στην καρδιά μου για να πάρω πίσω τον πρώην εραστή μου. Αυτός που νόμιζα ότι είχε φύγει για πάντα. Είμαστε παντρεμένοι τώρα καθώς μοιράζομαι τη μαρτυρία μου μαζί σας. Εάν έχετε διαλυμένη σχέση ή διαλυμένο γάμο ή θέλετε να επιστρέψετε τον πρώην εραστή σας, επικοινωνήστε με την DR WALE σήμερα είναι ότι καλύτερο. Η επαφή του είναι WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις