…Navigare necesse est, vivere non est necesse
Γνάιος Πομπήιος
Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016
Χιόνισε και είπα να καθαρίσω λίγο την αυλή....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου