…Navigare necesse est, vivere non est necesse
Γνάιος Πομπήιος
Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016
Άσε μας ρε Ντόναλντ... όταν εμείς κάναμε τέτοιες φωτογραφίσεις εσύ δεν είχες ανακαλύψει το περουκίνι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου